~Tetiba ajek~

Tetiba tringat.......
Satu masa dulu~

aku : Aaaa...estrella wat show kat Ipoh..nak pegi!nak pegi!!
Kamal : Ipoh nad?
aku : Aah..Estrella wey~kamal jom nak
Kamal : Estrella??ape tuh..
aku : Band!sedap lagu dia~
Kamal :??????xpenah dengar pon~haha
aku : Aisehh~~

now~
Kamal : nad!nad!nad!
aku :???
Kamal :Jom2 g gig estrella~~lalala
aku :Aaaa..Kamal jahat...

Aku kat Belfast,diajak g gig yang kat malaysia..adeyhh...now Kamal is a big fan of Estrella..siap bergambar dengan liyana yang suweet~jelez!..Kamal lambat~Orang dah kat sini baru la nk jadi biggest fan+lebeh maju dari aku..LoL..*miss KamaL*oOOohh...miss everyone....(eja,topan,husna,lyla,dayah,ida,fada,syamil,serap,.....list go on and on).Waktu tulis this post,tengah dengar lagu estrella~stay~tetiba tringat Kamal and Eja yang gumbira bergambar dengan Liyana pada suatu hari yang lalu~*agak lama dah*

See!How excited they r~
*pix that Kamal sengaja anto which makes me jelez guling2*LOL

Semalam,adik ym *Rais,berumur 11 tahun*,promote soh dengar Bunkface~Situasi (see the post before) and Peterpan~Di sebalik awan..Thanx!sedap~Tetiba rasa nak tulis pasal Bunkface,band indie Malaysia yang aku sangat la impress dengan lagu2 dorang.Eventhough ramai yang mengatakan this band rip off Greenday,Blink 182,well..they'r sound really good!If they sound like Greenday..that mean they'r cool la kan~can produce and semestinya slang vokalis yang amat xleh blah..sies cam Greenday..*terer2 anak melayu skang*Aku suka Greenday punya lagu definitely aku jatuh ati dengan lagu2 dorang gak.Okies~


BUNKFACE
SAM : Vocalist,2nd guitar
PAAN : Lead guitar
YOUK : Bassist
BIAK : Drummer




nice song..sound so Greenday nway..but i like it!

ps :Sapot lah our local band


0 comments: