woOottt~

Hari ni,aku rasa aku agak bersosial kalo nak dicomparekan dengan hari-hari lain dimana agak sedikit kera sumbang.Dengan berbekalkan broken english,taram ajek goreng dengan Lesly *gadis tempatan(belfast) merangkap classmate*.Wan memang canggeh coz siap citer sejarah malaysia agi...*mmg dahsat*.Masuk lecture,aku buat mesra alam tegur2 George kononnyer aku nampak dia drive datang kelas,padahal yang nampak Wan..haha..tapi Wan xberani nak mesra alam dengan George pasal dia nampak agak pendiam..*nampak jek*..padahal skali tegur..goreng gak mamat neh..hehe..Dalam lecture biodiversity,dengan penuh tekun aku dengar Dr Jim mensyarahkan diri until one part aku jadik semakin confused pasal dekat slide aku baca perkataan tuh ialah ~cows~ tapi aku dengar Dr.Jim cakap "bla..bla..bla..qouss"..'Qouss'~dats how he's pronounce and aku punya blur lahh..nasib Wan gitau yang 'qouss' tu ialah cows..adeyhh..scotish men!memang memeningkn kepala nak dipahamkan neh.Tapi yang nak puji ni..Dr Jim neh bes la..klaka..siap leh menari2 dalam kelas.*dats d only lawak yg aku paham(praktikal joke)..lawak org putih yg berbentuk bahasa memang lah aku xpaham*.Balik kelas aku gi teman che Wan neh gi klinik..pastuh jalan2 melihat alam..aktiviti paling menarik stakat neh *bapak bosan lah*..Then malam aku men'dating'kan diri dengan my che'rie and seterusnya wat2 busy dengan praktikal report..but i endup tulis blog plakk...arghhh..*bangang*..k2 kena stop..study2!!!.toodles~

0 comments: